OTÁZKY

Ako sa môžem prihlásiť?

Prihlásiť sa je možné formou registrácie cez rezervačný systém. Stačí uviesť základné informácie a vybrať si termín tréningu, ktorý Vám najviac vyhovuje. Pre prácu s registračným systémom kliknite → http://radostzpohybu.isportsystem.sk/. V pravom hornom rohu kliknite na Prihlásiť a potom zvoľte možnosť Nová registrácia. 

Čo budem potrebovať?

Prihlasovací formulár si môžte stiahnuť ak kliknete → Prihlasovací formulár RZP vytlačiť a vypísať ho môžte doma a priniesť so sebou na prvý tréning alebo Vám ho vytlačíme a vypíšete ho priamo na tréningu. Stačí prísť o 5 minút skôr. Ďalej budete potrebovať čistú športovú obuv, športové oblečenie, vodu, uterák a v neposlednom rade chuť si kvalitne zamakať. 

Ako dlho trvá kruhový tréning? 

Naše kruhové tréningy trvajú okolo 60 minút, ktoré sú rozdelené na rozcvičku, samotný tréning a strečing po tréningu. 

Aká je dôležitosť rozcvičky a strečingu? 

Rozcvička je prevenciou pred zranením a má veľký význam na celkové zdravie z dlhodobého hľadiska. Okrem iného uvoľňuje adrenalín, zvyšuje pulzovú frekvenciu, umožňuje efektívnejší pohyb kĺbov. Čo sa týka strečingu je taktiež dôležitou súčasťou tréningovej jednotky. Svalstvo sa postupne naťahuje do svojho maxima, čím sa zvyšuje jeho elasticita a zvyšuje sa flexibilita svalstva. 

Čo môžem očakávať od funkčných kruhových tréningov?

Funkčné kruhové tréningy Vám môžu pomôcť efektívne zlepšiť nielen postavu ale aj Vašu kondíciu, silu, rýchlosť či stabilitu. Napomáhajú pri redukcii hmotnosti a veľmi efektívne pália podkožný tuk. Samotný tréning zlepšuje celkovú výkonnosť, zvyšuje odolnosť proti únave, uvoľňuje psychiku a pomáha pri kĺbovej stabilite. Výrazne prispieva k prevencii zranení pohybového aparátu. Ponúkame Vám pestrosť, množstvo netradičných cvikov a pomôcok. Naše tréningy sú podstatne odlišné od klasických tréningov v posilovni. 

Čo ak som úplný začiatočník/športovec?

V našich tréningoch si každý nájde to svoje. Ak neviete ako začať trénovať, tak práve s kruhovými tréningami dokážete trénovať efektívne, zároveň sa vyhnete nude a zabavíte sa. Profitovať z kruhových tréningov určite budú aj pokročilý športovci. 

Môžem si tréning najskôr vyskúšať? 

Prvý tréning je pre každého zdarma, stačí sa len zaregistrovať. 

Ako často by som mal trénovať?

My z tímu Radosť z pohybu, odporúčame tréning 2-3 x do týždňa (u každého je to individuálne) a ideálne je pridať aj kardio ako beh, bicykel či plávanie, veslovanie a pod..

Musím prísť na cvičenie na lačno?

Odporúčame sa najesť 1,5-2 hodiny pred samotným cvičením. Nezaťažujte svoj žalúdok zbytočne mastnými a ťažkými jedlami. Naše obľúbené jedlá sú napr. ovocný smoothie alebo samotné ovocie ako banány. Ďalej to môžu byť ovsené vločky s orechami alebo mandľami. Medzi naše top patria proteínové placky s arašidovým maslom a banánom či jednoduchá kombinácia ryže s mäsom a extra panenským olivovým olejom. 

Mám zdravotné problémy, môžem trénovať?

Ak sa náhodou vyskytne zdravotný problém, v prvom rade odporúčame sa poradiť s lekárom, ktorý Vám stanoví dĺžku liečenia a odporučí kedy začať so samotným tréningom. Jednou z našich podmienok je aj vypísanie zdravotného formulára a uvedenie kontaktnej osoby v prípade zranenia. Tlačivo je potrebné priniesť vypísané so sebou na prvú hodinu. 

V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý sa nachádza na hlavnom paneli alebo stačí ak kliknete → http://www.radostzpohybu.sk/kontakt/.